14 Temmuz 2010 Çarşamba

TR'de bulamıyorum ama istiyorum help pls!


çilektede yok :( ! çok makyaj yapmayı seven biri diilim ama bunlar benim olsun onlara gözüm gibi bakiim istiyorum.. zaten makyaj yapmıyorum bunları kullanmamak içinde bahanem olur hep dururlar gözümün önünde güzel bi tablo bitmesin die dua ettiğimiz enfes bi müzik gibi mesela ibrahim tatlıses sabuha :) tamam bokunu çıkarmadan devam ediyorum işte sonsuzluk gibi bi his ve bu güzel bebekleri kıskanıyorum insanın içinden makyaj malzemesi olmak geliyor napıcan işte bi gün pucca bi gün makyaj malzemesi :)
neyse çok güzel diil mi sizcede eğer bana dışardan ithal etmek isteyen varsa ürün karşılığı trink paradır benim için gören duyan olursa sadece haber bile verse sevap ona göre yapın bi iilik ve güzelliğine iice bakın alın sevgilinize-kendinize..

(nhll;ben o muhabbetin üzerine kendimce geyik yaparım daha komik geldi tepkim utandım ya azcık kendimle dalgamı geçiim :))
{kaynak:uyduruk prenses}

Hiç yorum yok: