13 Temmuz 2010 Salı

puccaaaaaaaa seni puccalamak istiyorum yardım eeettt :(

bazen insanın içinde garip bi kasılma olur ya şu anda deli gibi onu yaşıyorum ve bu kıvranma meraktan..tamam durun biliyorum ne diceğinizi ya meraktan ya toplardan!ama ne gelirse gelsin içimdeki bu dürtüden kopamıyorum..halbuki hatun zaten açıklamak istese açıklardı kendisini saygı dur otur dimi ama yok olmaz insanoğlu diilmiyiz diiliz çünkü kızım ha haahooho...herseye rağmen pucca'yı merak ediyorum kim bu kız kim diye diye bakmadığım site kalmadı ama yok bulamıyorum!hı bu arada bulupta onu deşifre etme niyetinde diilim o kadar pislik olamam ama kendi merağımı gidermek istiyorum hatta öyle bir hırs bürüyor ki içimi resmen çıldırma böğüre böğüre ağlama durumundayım çünkü bu kadar başarılı bulup görmeden sevdiğim birinin kim olduğunu bilip rahatlamak istiyorum sonrada kızım salak mısın ya hatunun kim olduğunu bilince sana o kadarda çekici gelmezse kendince farklı yorumlara giderce güççük beyinciğin diorum ama olmaz çünkü ayşe armanı sevmiyorum diyenler bile seviyorken ve ben onu , kate hudson'ı tek geçiyorsam onda da olmaz neden olsun ki diyerek kendimi hemmencecik ikna ediyorum..mesela ayşecimde öyle acayip insanın bakış açısını değiştiren bir kadın bana çok şey kattı tabu die bi bokun olmadığını sadece olan bitenin beyinsizliğimizle orantılı olduğunu kabul ettim ve pucca denilen içimize sokasımız gelen kadıncıkta benim için aynı yada ben çok salaaam ki bu yüksek bi ihtimal onu deli gibin takip ediyorum geçen kendine de yazdım zaten şimdi bugün yazı yazsa ben 1 hafta yorumlarını okurum o kadar hastayım ona ama gel gör ki merakıma engel olamıyorum nasıl bişi bu bilio musun böle adamla gezersin dolaşırsında sana dokunsun die ölürsün dokunmaz o dokunmadıkça daha çok azarsın hı işte öle bişi...

işte öle bişi işte öle bişi yaşardan bulun dinleyin beni hatırlayın...

Hiç yorum yok: