13 Temmuz 2010 Salı

nhLL'cim bu sana bebeeemm

şimdi cicikler ben taze bi blogçu olmaya çalışan canı sıkılan can sıkıntısınıda anlatarak paylaşarak üzerimden atmak isteyen sıradan biriyim..öyle birini taklit ediim derdim hiç olmadı çünkü yapılan başarılı işleri hep taktir eder takip ederim herkes gibi benim ilgi alanım seninkinden farklıdır aynı şeyi sevicez die bi bok yok ama sevdiğimizi taklit edicez die de bi bok yok ben ne hülya avşar ne gülben ergenim kimseyle bi yarışım kulvarım yok ayrıca sevgili sıfatıyla lütfettiğim nhll insancığı pucca kokan .... demiş varsın öyle olsun bundan sana ne blog benim ister yazar ister çalarım sana ne..ama hep böle salakça düşüncelere hayır öyle diil demek zorunda hissederim kendimi çünkü o küçük beyinliler kendilerinden bilirler her işi çünkü kendi adam gibi adam diildir hayatı düz çizgide herkes kötü kendi iyidir ama bak güzelim yine de bi insansın ve ben sana o şekilde davranmak istiyorum kimseyi buraya davet etmiyorum gelen gelir gelmeyende umrumda diil evet takip edilmek güzel ama hayatımın odak noktası zaten olamaz ben burda rahatlıyorum içimi boşaltıyorum ve emin ol ağız bozmak insanı rahatlatıyor fakat şu anda sana şunları yazarken hiç rahat diilim rahatlamak için sana bi ton kaymam gerek o yüzden çek git başımı belaya sokma tamam mı tatlişim benim hadi bakalım alkışlar sana...

Herşey Olması Gerektiği Gibi ;)

Gitmek istedi ve gitti,

Kimseyi zorla tutamam ki !

Yalvaramam kimsenin arkasında...n,

Gidenler gittikleri yerde,

Gittikleri kişilerle mutlu olsunlar.

Kalanları da zorla tutmuyorum !

İstedikleri an uzaklaşırlar.

Belki de böylesi daha iyi, daha rahatım bugünlerde,

Hesaplamıyorum kalanı gideni,

Her şey olması gerektiği gibi !
 
acaba şimdi de bunu yazan zat mı oldum ha ha ha :)

2 yorum:

Nhll dedi ki...

ayy inanmıyorum güldürdün beni :)
ama inan kötü niyetli bi yorum değildi sadece bi benzetme nie bu kadar taktın kii bi yoruma bana bişey yazacak kadar:)
dilini puccaya benzetim sadece o kadar. olabilir sonuçta pucca takip etmemizin sebebi bize benzemesi bizden bişeyler olması onda. tabiki ondan bişeylerde bizde olacak yani yeri gelio bende bazen bi sözle hareketle benzetebiliyorum kendimi.

NiHal dedi ki...

:))) utandım yazıcak bişiim yok :)
yok yok var ay ne biliim tanımadığım bi hatun kalkıyo bi şekilde lafını sokup gidiyo en hazmedemediğim şeydir ama birazda bakış açısı benimki çok esnek diildir çok rahat bi insanda diilimdir hayatımda yaşadığım kazıklardan dolayı her an herkesden bişiler bekliyorum gardım hep elimde ondan öle yazdım ama dedim ya utandım gülüyorum utancımdan :)