21 Temmuz 2010 Çarşamba

SYHN konuyu kapa dedi yeni bi post dedi ama..:)

...sadece dediğinin yeni post kısmını dinleyebiliyorum..şu anda gönlüm,kalbim onda hala..bihter'i ne kadar kınamışım ki ben yaşıyorum aynısını!amaaannn özetle canım yanıyor midemde bi yumruk ve sonrası sırasıyla sürekli bi bahane ve sürekli bi saçma tel görüşmesi..şuna kanaat getirdim,,,,düşünüyorum diye de kendimi suçlayamam ki önemli olan eyleme dönüştürmemek diilmidir e bunu da yapmadığıma göre..

off neyse evet bu konuyu bu yazıyla kapatır başka konulara geçmek için kolları sıvarım..

aşk ne melem bişisin beeeaa...

2 yorum:

Syhn dedi ki...

nihalcim sen ateşle oynuyorsun yanacaksın bilmiyorsun :)

ben senin için diyorum hayatım gerçekten. zihnini dağıt!

çok indirim var alış verişe çık bence :)

NiHal dedi ki...

iyi fikir alınıcaklarla aşk daha güzel olur :)

dinliyorum seni birazdan kaçanzi o zaman...