15 Temmuz 2010 Perşembe

OROSPUNUN TEKİYİM AMA AŞIĞIMM

aslında başlık net bi özet herkes için..sevgilim arkadaşına aşık oluyorum eywah!
her an onu da görmek istiyorum her gün sesini duyiim bi şekilde konuşalım istiyorum ve oluyor da ama adam bana bacı gözüyle bakıyo ben istesem o gözü değiştiririm ama sevgiliye de kıyamıyorum haksızlık ediyorum ona haksızlık etmesem bile ne olabilir ki ezel-eyşan-cengiz üçlüsü diiliz ki dimi dön dolaş sarıl öpüş olmaz bizde nie gururlular!ay bi de geçen gün aldatma üzerine bi ton laf ettim al o lafları sok bi tarafına nihal derseniz başım üstüne...ama güzel bi duygu be :)...

...gönül bir zalimi sevdi ne yapsın...
madem yaşamaya geldik dünyaya
benim de herseyde bi hakkım vardı
sevmiyorsan hor görme bari
benim de senin gibi Allahım vardı...

günahkarım ben...
aşık olmak üzere olan bi günahkar..
Allah'ım affeder misin acaba

3 yorum:

Syhn dedi ki...

aşik değil o aşk değil!!! aklını meşgul et o konudan bahsetme!
kuzummm başka erkek mi kalmadı? arkadaşının aşkı o..
tamam mı?
neymiş?
aşık değilmişsin!
;)

NiHal dedi ki...

:) ama dün gece onu aramamak için ne sancılar çektim seyhan ya :(
insan yasak olunca nasılda özlüyo bi bilsen..canım yanıyo ama belkide benim maymun iştahlılığımdır,,geçicidir :)

Syhn dedi ki...

nihalcim bak beni dinle! bu konuyu kapatalım :)
senden yenib ir post bekliyorum bu konu üzerine eğilmeyelim gömelim :)