11 Temmuz 2010 Pazar

dilimin söylemekten korktuğu aklımın düşünmekten çekindiği!

Allah insana akıl vermiş yollar sunmuş..sonrada olayı bize bırakmış yani sen ne seçersen seç bir sonuç var ama o sonuca ister güzel ister acılı gidersin işte bu sana bağlı ve nedendir bilinmez sanırım çok aptal bi kişilik olduğumdam hep doğru gibi gözüken yollardan gidip elimde koca bi hüzün kalbimde koca bi yumruk ve sonunda hayattan koca bi vazgeçiş oldu..sanırım korkularımdan ötürüde Allah beterinden saklasın die daha kötülerini düşünürüm yada bi sebebi vardır belki de ben çok büyütüyorumdur derim ama üzüldüklerimlede başa çıkamam..tabiki gene de herseyin hayırlısını diliyoruz belki benim doğru yol diilmiş dediğim benim için en hayırlı en doğru olanıdır kim bilir..
işte kader diip boyun bükülemeyen ama iç acıtan son yaşanmışlık..önce size soruyorum insanlar niye aldatır neye ihtiyaçlar duyarlar diye uzun uzun düşündüğüm günler olmuştur.mesela bir kadın aldatsa farklı erkek aldatsa farklı..kadın tamamen duygusal boşluktan yalnızlıktan omza dokunucak yeni bir el ihtiyacı duyar çünkü elindekiler onu tatmin edemiyordur ve kadın gider ama gecelik olmaz gitti mi gelmez..ama adam n'apar ya netten ya ten teması ile aldatır sevgilisini,karısını sonra utanmadan geri döner e be gerizekalı gururlu olda gittiğin yerde kal ne bokuma geri dönüyorsun hangi vicdanını temizlemeye çalışıyorsun..şimdi haksızlık etmişte olmak istemem elbet erkeklerinde kendince sebepleri vardır ne biliim kadın yeterince tatmin edemiyordur kadın şişmandır kadın sorunludur buda adamı dışarı iter diyelim ama genede aldatma ya çek git erkek adamsın işte çek git..yalnız görüyosun işte kadınım erkeğe nasıl yükleniyorum aldatmadan git madem diye de kadına neden diyemiyorum çünkü genelimiz güçsüzüz gerek yaşadığımız ortam gerekse bencil olamama karşıdakine borçlu hissetme ve kendini suçlama duygusundan dolayı pat diye dönemeyiz..önce zamanla başkasına duyulan duygu git gide artar karşıdaki ona huzur verir en iyisi oymuş gibi davranır ve kadı bir gün gelip olmuyor ayrılmak istiyorum der ama adam sevmesede buna cesaret edemez çünkü kendisinin zevkle kırdığı başkasının gururu önemli diilken kendine yedieremez vazgeçmek istemez ama kadın gitmiştir artık sen istediğini söyle kim ne yapsın..hayat hep tercihlerden ibaret ve asla bir ilişkide diğeri daha az yada fazla suçlu diildir hersey ortaktır suçlar gibi...oran bellidir %50 gerisi egodur..ama ben bu salak sevgiliyle geçen mailden sonra barıştık ve gördümki vazgeçemediği ben diil yalnızlığıydı o yüzden artık kesin bitti..hı aldattı mı da ben bunları yazdım keşke gerçek dünyada aldatsaydı ama o sandığımdan daha basit bir adammış!

Hiç yorum yok: